עידן הגלובליזציה הוביל להפחתת עלויות בתחומים רבים על ידי חברות חיצוניות המספקות שירותים שונים. מחלקות שלמות נסגרו, או עברו מעבר לים, על מנת לחסוך בעלויות ולהגביר את היעילות של ביצוע פעולות שונות בחברה.
אתרי האינטרנט מנוהלים על ידי חברה חיצונית, חלק מהתהליך השיווק יוצא החוצה לחברות אאוטסורסינג, שירות הלקוחות עובר למחלקות מנוסות ותהליך הייצור גם הוא יכול להתנהל מעבר לים. עדיין קיים תחום אחד שחברות רבות נמנעו מלהוציא לחברת אאוטסורסינג חיצונית - תחום הרכש בחברה.
איך זה עובד בארגון שלכם כיום?
ניהול הרכש בחברה של מוצרים שונים החל מחומרי גלם, רכש עקיף כמו ציוד משרדי, ציוד מחשוב, תוכנות או לוגיסטיקה - כל אלה מנוהלים במרבית המקרים על ידי מנהל הרכש בחברה.זה בתורו עובד עם מספר ספקים, מבקש הצעות מחיר ומוודא כי לארגון יש את כלל הציוד לו הוא נזקק לשם עבודה שוטפת. ארגונים אחרים אינם מעסיקים מנהל רכש, אלא מבצעים את הרכש במידת הצורך על ידי פונקציות אחרות בארגון.
אנו מציעים רכש בשני מודלים עיקריים:
ניהול רכש חכם מאפשר לארגון ליהנות מיתרון מול המתחרים בענף. רכש של חומרי גלם, או ציוד קבוע בהתאם לצרכי הארגון, במחיר האטרקטיבי ביותר תוך איתור ספקים אמינים המציעים מוצרים בעלי איכות גבוהה - משפר את היעילות של העסק וחוסך לכם כסף. התאמה אישית של מיקור החוץ בתהליך הרכש, תוך חישוב מדויק של צרכי כל מחלקה – מאפשרת לחברה לקבל את כמות הרכש המדויקת שהוא צריך בכל תקופה, לרבד בין אנשים – מנוסים יותר או צעירים יותר - לפי הפעילויות, מונעת הוצאות מיותרות ומאפשר לארגון להתנהל ביעילות רבה יותר.
מיקור חוץ של תהליך הרכש אינו נכון עבור כל ארגון. לפני שמעסיקים חברת אאוטסורסינג בתחום יש לבדוק את כדאיות המעבר.
בדיקת כדאיות מבצע במספר שלבים עיקריים:
נשמח להפגש עמכם ולאפיין עמכם את צרכי הארגון ולבחון כיצד אנו יכולים לשלב את המקצועיות והניסיון המצטבר בחברתנו בתחומי רכש ולוגיסטיקה וניהול שרשרת האספקה.
כל הזכויות שמורות. 2014 ©